Dag 1 Träningsveckan!

God morgon hann inte blogga innan.

09:00. dags för morgonsmoothien, den bestog av
* blandade frysta bär
* lite havregryn (fiberberikande)
* vatten ( liiite)
hade tyvärr ingen honung hemma så den blev lite sliskig :)


Efter jag fått mig i hela den, så var det på med halsduk varma skor och mössa och ut och gå på "morgon-promenix" i minst 40 min. glöm ej mp3n!

När jag kom hem från min promenix åt jag två grova mackor med ost


och såklart kaffe! men denna gång UTAN mjölk



klockan 1 blir det lunch :)
fullkorns ris och kycklingbitar :)

hörs senarare!

Xoxo £llan


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man få receptet på smoothien tro?

Den såg så god ut (A)

2009-01-07 @ 14:33:37
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0