Ullared NEXT!

Japp.. najs att vakna 20 över 5 på morgonen helt klar vaken! ( jag som var orolig att jag inte skulle komma upp) haha

Jaja men nu ska jag förtsätta att göra mig iordning för tommys mamma hämtar upp mig vid 08:00 här utanför för att åka till Ullared Gekås :D yeyy

jag ska kolla efter :

Skoställ

Överkast (dubbelsängen)

En mindre plånbok ( har hittat en får se om den finns kvar)

So.... hörs efter jag vart där

Fan katterna har förstört en ljuslykta till KATTJÄKLAR!!! och vällt ut all prydnads sand som var i över hela golvet! men vet ni vem som ska dammsuga? Tommy! så de så..

thats it for now ...


ba bye!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej igen!! Köp inte upp hela ullared! ha det bra. Kram Susanne

2009-02-26 @ 07:33:40
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0