Tvätt och tvättt och tvätt

Tvättar man inte viker man viker man inte så tvättar man.. usch.. jag har knökat in massa tvätt nu och har vikit tvätt sen jag kom ut från duschen efter gymmet.. och ändå har jag 1 maskin kvar som håller på och torktummlas nu..

jösses amalia tv'ätt i 2 dagar!

tommy kom nyss hem..

och tommys mamma ringde innan och det blir ULLARED imorgon! YEAH!

hon kommer och hämtar upp mig vid 08:00

korsa era fingrar att ja kommer upp.. ( men det ska nog gå bra )

GLÖMM INTE EFTERLYST IKVÄLL KLOCKAN 21:00 PÅ KANAL 3!

sen hörs vi imon efter ullared!

god natt och god morgon i för skott :)


Jag och suss på våran promenix i fredags !

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! jodå med mig är det bara bra men det jag har min svärfar som är dålig har nog inte lång tid kvar. Kram Susanne

2009-02-25 @ 19:15:20
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Här är det bara bra! själv då? Kram Susanne

2009-02-26 @ 07:07:08
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0