Torsdag - kväll


Hej på er!

idag har jag inte gjort mycke av det jag egentligen skulle göra.. det får vänta tills imon... jag blir bara svagare och svagare... och mitt huvud känns helt tungt..


så jag hade tänkt mig att krypa ner i sängen tidigt idag.skönt.

Unga mödrar börjar snart 18:30 på kanal 5 ..

och sen du blir vad du äter 20:00 i kanal 3..

tommy jobbar över idag så jag är ensam eller a inte riktigt katterna kör rejser som vanligt i vardagsrummet och har förstört två ljuslyktor bara IDAG.. har funderat på att LIMMA fast grejer som står i fönsterna...

nej nu blir det att krypa under täcket.. vi hörs imon igen..


Tips. Om du skaffar katt ha inte fransgardiner :P haha dessa är redan förstörda:)

Hummle & dummle:P haha kanske inte med Turbo och disel :D

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/460469/?claim=2yexhfg5hx6">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0