Torsdag!

Du är vad du äter klockan 20:00 ikväll på 3an missa inte det :)

heej.. har nyss ringt till norge har suttit i telefonkö där dem spelar jobbig väntmusik..
jag skulle säga upp mitt medlemskap som ja hade hos dem som jag råkade klicka in mig på.. där jag bla annat fick min stegräknare och måttband och sådär..

jag tycker det är orättvist att norskar kan förstå oss och inte vi dem.. tycker inte ni det..
innan jag la på så sa ja : aa men tack ( för hjälpen alltså)
hon svarar me de la hyggleeeeeeeeeh!    KLICK, hon la på 

jag hann bara säga va? för ja trodde hon fråga mig nått,. hmm konstiga människor..


ja tro det eller ej men jag har FAKTISKT städat idag.. dammsugit hela lägenheten och plockat undan i köket och så.. :) så det känns bra :)

nu blir det tv en stund tror jag :)

Mitt lilla Busfrö :)

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: ahw okej :D

2009-02-19 @ 14:36:40
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: sandra SIS

Heeeeeeeeej goa syster!! =)) har läst lite i din blogg, myysigt du skriver. jätte roligt att läsa.. duktig du e med dina smoothies och promenader.. låter jätte bra ju, blev så sugen efter dina fina bilder att ja nog ska göra mig en smoothie när ja kommer hem hihi.. massa kramar!!

2009-02-19 @ 16:39:41
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja inte är det roligt att ta någon promenad när det är snöstorm då vill man bara krypa ner i sängen igen. Tur att din halsen är på bättringsväg. Ha det bra vi hörs. Kram Susanne

2009-02-19 @ 18:04:31
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0