Möllers Total.

Hej igen..

När jag och tommy var och handlade senast så ville jag hitta vitaminer och sånt, eftersom jag har vitaminbrist. då tipsa tommy mig om dessa Mötters total..

Du tar två kappslar per dag och ett paket håller i 28 dagar..

Jag har märkt att jag blivit mycket piggare och att jag inte har ont i huvudet lika ofta så att jag är nöjd :)


Här får du i dig allt du behöver  :)

Såhär ser kartan ut och enkelt, man följer bara dagarna :)


Dags för Torsdagen då :)


Såhär ser dem ut.. lite stora kanske och kan vara lite obehagliga att svälja i början men man vänjer sig :)
till och med jag som delar alvedon fixar det :D

Kostar ca 105 kr i mataffären :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0