Måndag! VADÅ CHOOKAD!!!

Usch slarviga MIG! jag skulle gå och byta bank idag! precis när jag skulle gå ringde telefonen - Polisen
som hade mitt bankomatkort.. och det visade sig att det var någon som försökt handla på mitt kort och åkt fast!

och jag visste ingenting för jag har inte använt mitt kort på jättelänge för att jag inte haft pengar på det..

vadå chokaaad?!

efter polisen ringt var jag helt hyper! så jag började rensa ur tommys och min garderob! för att hålla mig sysselsatt
och det tog hela dagen det ..

sen lagade jag mat köttfärsås och spagetti tommy kom hem och jag fortsatte greja i garderoberna..

sen köpte vi mys och kollade på fillm och firade 2 år och 3 mån :)

Hade jätte ont i halsen :(

Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0