Lördag

Idag väckte mamma mig vid 09:00 vi fick för oss att vi skulle "frissa" om mig.. bara toppa lite men det blev allt mer änså!! jag har jättekort hår nu :) -ovant

sen skulle vi göra blonda slingor i håret med eftersom jag är så trött på att få blond utväxt, haha bara det att slingorna blev "rostbruna" jag tyyckte inte det såg klokt ut...


Före klippning och färgning.


Efter klippning och innan färgning ( nästa gång jag slingar blir det med folie!)
Det är bättre än hetta för man kommer inte åt att slinga längst in annars.


färgen i bara att vänta :) 1 h hade jag i dem
och det blev inte bra ändå


Man ser slingorna i luggen ( det blir till att färga om )
satte upp håret direekt efter för att jag var så ovan :)

Efter färning av hår så kom pappa och hämtade mig. vi åkte till överby och kollade runt lite för jag har fof kvar ett presentkort på JC sen jul och varbergs Jc SUGER!
men jag hittade ingenting där..

pappa köpte ett par jeans iaf :)

sen kollade vi runt lite till..

efter det bjöd pappa på Donken :) och jag presenterade honom för min favvo ELMACO :) han gillat :)

köpte även en kaffeburk åt mamma som behövde en :)

När jag kom hem höll mamma på att göra sig i ordning inför "hela huset svänger" som hölls på swania som spelade 70 80 tals musik :)

jag satt och väntade sen till att klockan skulle bli 20:09 för att ta tåget till Göteborg

fick vänta i Gbg i 2 h ungefär för tåget till varberg inte går så ofta.. men det var lugnt hade min poketbok och mörk choklad och mp3 :)

EN GREJ!!!!!!!!!!!!!!!! köp aldrig mer tågbiljett på tåget kontant!!!! för då får du betala en avgift på 100 kr + vad biljetten nu kostar!! det är nytt.. så tänk på det KÖP BILJETT INNAN!

var hemma i varberg ungefär 23:45

myste med tommy :)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0