£llan TIPSAR

Hej på er!

gott med frukost!



när jag var på gymmet sist så satte jag mig ner för att vila lite efter mitt roddpass.. dem har några soffor och ett bord fullt med massa träningstidningar där som jag satte mig ner och började läsa i..

Jag hittade en skit häftig grej! ( tycker jag då)

att man kan gå in på hemsidan www.traningsprofilen.se

och få tips om

* kost ( vad du ska äta och recept på nyttiga maträtter)
* Dieter ( alla möjliga olika, hitta den som passar dig? )
* Tränings sheman ( för nybörjare och för dem som tränat en längre tid)
* bra stretchnings metoder
* diskutera och byta åsikter och tankar med andra
* hitta folk som tränar just på ditt gym

MEN DET BÄSTA! det är att du kan anlita en personlig tränare ( helt gratis) som hjälper just dig ( över nätet) som lägger upp ett tränings schema och kost för dig som passar just dig.

detta tycker jag är ballt!

man kan få så himmla mycket bra tips samtidigt att det finns massa bra saker att läsa så man får motivationa att träna och nå sitt mål.

det kan handla om att du vill:
* gå ner i vikt
* gå upp i vikt
* hålla dig i form
* eller helt enkelt bara diskutera

där blev jag medlem igår iaf och´tycker det verkar för bra för att vara sant..

kanske detta kan vara en push på vägen? för mig var det det? är det det för dig ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0