Helt Ny Människa!

Hej på er!
ser ni rubriken? haha det känns så.. det var alla fall den kännslan jag hade när jag gick hem från gymmet nyss..

Innan jag gick till gymmet satte jag upp mål vad jag skulle göra innan jag gick hem därifrån.

och jag HÖLL DET! är så stolt över mig själv och solen skiner och allt känns bra för en gångs skull.

det jag gjorde på gymmet var:

* 20 min intrevall Crosstraining ( efter den var jag inte stöddig alltså, hade du puttat mig med pekfingret på axeln hade jag rammlat ihop ) haha :D men jag gjorde det! :)




* spinning intervall 20 min ( var ingenting mot crosstrainingen innan )


* lite olika makiner med vikter ( rygg 10 gånger 3 , Mage 10 gånger 3)

sen vill jag inte ta i för hårt heller.. vill verkligen inte ha den huvudvärken jag hade sist..har ingen än iallafall..håller tummarna att jag inte får de heller..

nej nu blir det duschen !

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0