Hallå på er!

Hej...

blää det var upptaget u tvättstugan men jag lämnade en lapp där det stog att de skulle säga till när dem var klara...

Har nyss chattat och / webcamat med steph som är i thailand.. den lilla grisen! hon var allt lite röd i ansiktet! 30 grader nått sa hon att det hade vart hos henne idag..
mitt svar jaaa du här är det 8 minus kul va?

åh jag vill oxå ut och resa!

nu är det en månad kvar tills jag börjar jobba igen! härligt att få något att göra och att tjäna lite cash money!

nej nu ska jag avboka mitt step pass - har feber så det är inte värt det.. det får bli när jag e bättre..
idag blir det en promenad ist.. funkar lika bra det..

har haft på mig min stegräknare hela dagen.. det ska bli kul och se hur många steg man tar :)

sen blir det dammsugning!

Later!


vid havet :) lite ballt ändå :) finns även för männ med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0