God Natt!

Hej på er!

klockan 19:00 blev det en promenix i 1 timma SKÖNT men det var rejält kallt ute.. usch det var så att det bet i kinderna.. men jag hade förberett mig med dubbla sockor och vinter stövlar halsduk pannband tummvantar och självklart MP3 :) så det gick bra.. det känns iaf bra efteråt.

Idag har jag gått 7163 steg.. ganska bra för att inte gjort så mycket.. mer än vart ute och gått och det jag har gått i lägenheten.. men siktar på mera steg imon iaf 10 000 :)



Har nyss kollat på Andra Avenyn och det var inte förrens förra gången tommy erkände att han började gilla det med. så nu sitter vi båda fastklistrade  framför tvn klockan 21:00 på Tisdagar :)


nu ska jag äta något litet för det kurrar i magen :) sen tänkte jag krypa ner och hoppas på en solig dag återigen..

BTW haha jag har tappat 4 cm runt min mage :P
och nej jag fuska inte tommy mätte :)
så det är ju kul! :D

God Natt På Er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Alltid kul att man märker när måttet minskar. Ha en bra dag och krya på dig. Kram Susanne

2009-02-18 @ 06:19:44
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0