God Natt!


Jaa. nu har jag städat undan lite i köket åååh älskar att vi har en bänkdiskmaskin nu :) det underlättar sååå himmla mycket.. ( jag vet är lat ) men det kan inte hjälpas förstår ni :)

var inne på Atleticas hemsida nyss och skulle kolla när mitt step pass börjar imon..då såg jag att jag hade vart fråvarande till ett pass i fredags som jag faktiskt avbokade i onsdags.. det var inte roligt jaja men 40 spänn sa tommy.. men jag blir så helvetes arg när inte sidorna funkar så man inte kan avboka..skit oxå!

jaja men nog om det.. har nyss dratt i mig  en piggelin - den satt där den skulle :)

nu blir det tv och sängen för min del.. skönt.. ska försöka komma upp lite tidigare i morgon..
har flyttat in min alarmklocka till sovrummet.. eftersom jag av nån anledning inte vaknar av mobil alarmet än.. puust
klockan 07:00 ställde jag det på iaf.. 
 
och imon blir det städ dag!
* Tvätta
*dammsuga
*skura golv
* träna ( pass) ska ta det lugnt men vill ändå röra på mig.. har köpt strepsils som hjälper mot halsen :)

jaa det är lite av vad som händer imon..

God Natt på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0