god morgon

Hej på er!

ig¨år åkte jag och tommy hem till tommys mamma - vi skulle sova där för jag hade lovat att vara här när deras larmkille kommer så att huset inte är tomt..

Tommys mamma väckte mig kvart i 7 i morse sen dess så har jag och rikard ( tommys bror ) kollat på tv och rota fram nått att äta till frukost..

Han börja skolan vid 8 så nu e jag själv.. men det gör ju inget.. har ju dator och tv och tagit me mig böcker har jag oxå.. så jag har att göra..stannade även på rasta igår och köpte en gottepåse som jag har att mummsa på om jag blir läs sugen..

Tommys mamma suss är inne i varberg och hade bokat en lååång frissa tid så det ska bli spännande och se hur det blir när hon kommer hem..

idag ska jag även och byta bank ( efter det som hände med mitt kort..¨så har jag inte fått tillbaka det ?! skummt ju)

blir inte så mycket bloggande idag.. utan tar det när jag kommer hem..

nu vet ni iaf vart jag håller hus :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja det verkar lite skumt med bankkortet. Du får du ta det lungt med bloggandet jag gör det samma under min arbetsdagar kan ju inte sitta framför dator när huset är fullt med barn. Ha en bra dag iallafall. Kram Susanne

2009-02-20 @ 09:23:01
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Idag ska man försöka sig ut i denna kyla nästan -13 grader usch. Kram Susanne

2009-02-21 @ 07:20:51
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan!!!! läget med dig? Ingen uppdaterning? kommer väl snart. Kram Susanne

2009-02-22 @ 09:27:25
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0