Go Kväll.

Jag la mig i sängen förrut vid 18:00 sen är det svart.. - jag somnade.. vaknade av att tomyy ringde och ringde på min mobil.. för jag hade råkat låsa innifrån så han inte kom in.. han hade stått där i 7 min stackarn..

Jag var sjukt trött när jag vaknade, det var som om mina ögonlock var som betongplattor och fick verkligen kämpa för att hålla dem uppe.. älsklingen lagade mat :) jätte gott.. världens underbaraste är han!



Han hade knåpat ihop en egen paj..med
* Smör deg
* skinkbitar
*ost
*paprika
* 3 tsk cilli cremefrache

Jätte gott var det.. och nu är jag mätt i magen.. kollar på Top model 11 nu..
21:00 Andra Avenyn i 1an

sen blir det att nana som gäller är grymt trött..

hoppas ni haft en bra kväll..

vi hörs imon igen.. ha det så bra..
Najti Pajti

Kommentarer
Postat av: Kim Lodberg -Beställ en bloggdesign!

aw tack så mycket!

2009-02-10 @ 21:05:04
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Uggla var grymt stor har aldrig sett en uggla på så nära håll så jag vet inte hur stora dom är egentligen. Ser riktigt gott ut. Kram Susanne

2009-02-11 @ 07:15:20
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0