Fredag 20/2

Idag skulle jag vara "Larmvakt" hemma hos tommys mamma för att det skulle komma en larmkille mellan 8 och 1 ..och dem ville att någon skulle vara hemma och släppa in honom.. och jag hade ju inte något speciellt för mig så why not :)

Men det slutade med att larmkillen aldrig kom för de påstog att de hade slut på batterier som de skulle byta..

tommys mamma suss kom hem vid 11 ungefär från frissan kolla va fin hon blev i håret!


vi fikade en stund och sen när vi fick reda på att larmkillen inte skulle komma så bestämde vi oss för att gå ut och gå en sväng :) Jag tog med mig min kamera! :)

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DEM STÖRRE!

    
          

Sen gick vi hem och drack kaffe efter 2 h promenix.

vi sov över hos tommys mamma från fredag till lördag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0