fredaaag :D

Halloj igeN!

nu har jag vart ute på stan och leta efter Swedbank - som inte finns i varberg ( skratta ni) men fan vad jag har letat.. för söker man på eniro så får man fram en karta.. men det var bara fastigheter och skit där..

sen har jag vart på guldfynd... och handlat för min check :) det blev en ring till moaah :D sen ett litet paket till tommys mamma suss .. och en fin ram :)

mamma mia vad dåligt väder det är idag.. grått och mulet och regnit.. blaah.. usch piss väder.....och där efter går humöret med..

nej nu ska jag göra lite kaffe!

lateeer!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Arbetsdagen slut för idag skönt. Jo det verkar som Sanna vill rätta till sitt liv det hoppas jag att hon lyckas med. Va fanns det ingen Swedbank otroligt för så litet är ju inte Varberg. Ha det bra. Kram Susanne

2009-02-06 @ 15:04:54
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0