Akut- Städning!

Hallå! nu har jag städat sen tommys mamma ringde och berättade att hon och magnus skulle hit..Det ser inte så fint ut när man vart sjuk... men när man ska har folk hem måste det ju se någålunda ut.. annars mår man ju dåligt.. så jag har städat i några timmar nu och det jag har kvar är att tända alla värmeljus.

puuh älskling kom hem vid 4 och var helt slut och sa att hela nästa vecka + helgen + nästa vecka igen blir det 12 timmars pass. vilket betyder.

1. Han kommer vara helt slut ( ellan ta hand om )
2. han följer inte med till thn
3. han jobbar på alla hjärtans dag ( då vi skulle va i thn egentligen)

jag är så stolt över honom jag förstår inte hur han orkar! Det är MIN man det ;)

så nu till värme ljusen :)


Saknar mitt hår :/

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Man kan få lite bråttom när man får veta att gäster kommer samma dag iallfall om varit sjuk. Saknar du håret det växer ut igen. Ha en bra kväll. Kram Susanne

2009-02-07 @ 18:51:24
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0