Tvättning + städning + bakning!

Hej hej på er


BRRRRR! idag är det kallt! ( det såg man igår på himmelen) den var alledes klar!

och jaa.. idag är det frost och det kommer rök ur munnen när man andas!

Tog lite bilder ( med mobilen) när jag skulle ner till tvättstugan.







brr..


Jag håller på att tvätta och städa lite..

började lite igår tog köket och vardagsrummet!

idag ska jag fixa lite mer i hallen tänkte jag samtidigt som jag tvättar ( behövligt!)

men mitt i allt fick jag för mig att baka :P haha

vet inte varför jag har så lätt att påbörja saker för att sedan lämna det och börja på nått annat.. det blir liksom aldrig färdigt när jag grejar..

haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0