Trött trött och mera mera trött

Hej hej..

herregud vad jag har sovit i soffan! jag skulle bara vila.. men jag vaknade halv 4!
har vaknat lite då och då men då med fruktansvärd huvudvärk :/ usch

Kommer nog ha det lite jobbigt att sova i natt... eller så är det så att min kropp helt enkelt behöver sova massor nu..

är fortfarande snuvig och huvudet bultar och bankar..

smsade med tommy nyss och han var hemma hos hans mamma för att scana in ett papper..

rihard tommys bror skulle tydligen också följa med hit sen..

sitter och kollat på the 7tees show nu ( vet ej hur det stavas)

Inga roliga inlägg idag känner jag..
hoppas det blir bättre imon :)

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0