Kolla vad fint jag städade igår :)

Jäklar jag sa ju att jag städade räser igår.. och fint blev det.. men ni får bara se "efter" bilden.. ni hade inte trott mig om jag visade innan bilden.. att två personer kan stöka ner på det sättet!

men jag hittade mycket bra grejer som jag etat efter innan ( det är roligt)

Bla.

* en ask med ett par örhängen ( som jag letat sönder efter)

* ett nagellack

* massa smink :P

Jaa.. såhär ser det ut nu iaf

Under det svarta bordet var det fullknökat med saker och prylar! herregud jag fattar inte att det var så mycket grejer!

men där hittade jag massa saker :)

 

najs va?

 

Nej nu ska jag göra iordning mig och gå ut på marknaden

Måste ju ut och njuta i "frost - solen" tänk om den hinner gå bort!?

 

jalla jalla yogurtbralla !

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhopp! kikar in:)

2009-12-12 @ 16:44:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Gabriella

va fina de bruna tapeterna var vid soffan

2009-12-12 @ 22:45:16
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0