Livet är som att cykla, för att hålla balansen måste man fortsätta framåt

Hej hej igen..

det är en såndär seeeeg och dryyyg dag idag... har värmt lite laxpytt som blev över igår ( sandra det är sån fryst man köper på ica ;) )
i allafall.. har fixat lite i köket.. och gjort iordning i kylskåpet..

alla saker låg hullerombuller där i..+ att massa saker hade gått ut i datum. titta nu får man ju plats med meraaa maat ;) haha
men egentligen en fråga som jag ställt mig själv.. vad ska man ha i kylskåper för att det ska vara komplett?
grunderna alltså..mjölk och sådannt.
såhär ser mitt ut just nu iaf :D
och återigen! så ligger det bubbelvattenflaskor VARFÖR ELLINOR DU HAR EN SODASTREEMER!


diskat 2 maskiner med vår praktiska lilla diskmaskin! thank gooddd att vi har en sån, att diska måste vara det tråkigaste som finns.. right?


29, 1 grander ute i solen men tyvärr så blåser det storm..blir ingen strand idag men säkert en promenix sen så man får lite sol på sig :D


outsideee från mitt fönster ( idag)


dem tre L: en

Kommentarer
Postat av: mickis

ja det är jätte gott, jag vet faktiskt inte om smaken är ny men testa den vettja! :)

förresten, ha ha .. ditt kylskåp är sådär städat så nu ser det ut som ett kylskåp från mtv cribs! haha

2009-08-18 @ 15:57:26
URL: http://mickispics.blogg.se/
Postat av: Jennie - ♥MODE, TIPS, SKÖNHET♥

Nice blogg=)



hoppa du får en fortsatt trevlig dag=)



kram

2009-08-18 @ 16:16:08
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0