I´m UUUPPP :D

Hej på er!

jag är redan uppe.. fick frukost på sängen av älsklingen knäckemackor och kaffe,gulli gull alltså så nu kan jag inte med att somna om..

det får bli mys under filten och tv nu ( det stormar ute och är jätte kallt!) brrr..

stackaars tommy som ja ska jobba nu ( han åkte nyss)

vad händer idag?

* tvätta ( MÅSTE tvättkorgarna är helt översvämmade!)
* gå till kicks och köpa annat sheer blond schampoo.

för när jag var där sist och köpte schampoot.. så frågade hon mig om jag ville få bort något orange i håret.. då hade jag inte det.. men efter som det andra schampoot tog så bra på håret så har det som var brunt nu börjat skifta i orange.. det ska booort!

* laga mat
* vika kläder
* fixa en räkning
* gå dit som jag har sökt jobb ( hälsokraft) och presenterna mig ( var där med mamma i lördags.. men då var inte zandra som har hand om ansökningarna där.. och ja vill dit och visa mig.. har redan skickat ett mail men vill verkligen ha det jobbet så! fight!

* gymmet

just nu går unga mödrar på 5an.. naajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0