anställningsintervju



så nu har ni sett dem..

så.. idag då..

jo mikaela kom och hämtade mig och vi åkte till kungsbacka för anställningsintevju..
mikaela sprang in före mig den rackaren.

ja vad ska man säga.. de ville ha någon som hade arbetat med trädgård innan och det har ju mikaela så jag e ganska långt borta..

men vem fan bryr sig.. ränsa ogräs och klippa gräs.. vem behöver utbilldning för det.. - vilket skämt HAHA!

det har vart grymt varmt idag men.. skööönt men man blir så trött..

pratade med min syster förrut.. som kanske ville komma hit imon och sola och plaska i havet med mig ( hon är nämligen ledig imon) men hon kände sig lite krasslig så vi får se hur det blir..
man tror eg att det är långt mellan göteborg och varberg.. men det tar bara 40 min med tåg.. och det tycker jag kan man offra sig för för att komma till kusten :D hihi spec om det är lika fint väder imon med..

Imon blir det även Björn Rosenström på sociten najs..
får se vilka som hänger på :)

gött gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0