Till Ullared med pappa idag!

Hej på er!

här har jag inte orkat skriva på ett tag..
ville bara skriva att jag lever och att jag är ledig fram tills fredag nu! gött mos!

idag blir det ullared med pappa :) som är påväg hit ( kors i taket)

strålande fint väder idag med!

Om gårdagen då jag var med mikaela nånstanns vid havet och hennes pojkvänn.. var där och fotade henne och kunde faktiskt gå runt i linne!!! herregud sommaren i love it!!
sen efter vi fotat så åkte vi hem till mikaela och fikade "myyys"

sen åkte jag hem :) möblerade om lite i vardagsrummet eftersom tommy tvunget skulle ställa in den stoooora tvn in i sovrummet :P så det blev helt tomt i vardagsrummet.. men jag fixa till det ganska bra tycker jag :)
ställde min lilla tv på en stor kista jag fått av mamma :)


nej nu ska jag dricka kaffe och vänta på att pappa ska ringa sen ska vi fynda på Gekåås :)
tro det eller ej men det var pappas ide att åka till ullared och han är så anti afärer så det finns inte så detta kommer bli skoj tror jag :)

sen har jag äntligen bokat tid åt katterna för kastrering 21 april! precis efter mitt sista nattpass på tisdag morgon ska hon dit en timma efter jag slutar... mikaela sa natt hon kunde köra.. hon är guld värd för det!

Nej på med solbrillsen och ut i solen nu på er! :P

Puss puss


saknar dessa tjejorna i trollywood ( gammalt kort)
johanna bea cicci och erre löve :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Miss you to babe! Men du kommer väl upp när johan har lite preparty :-)? Så får du kika in min fina lägenhet med;)

2009-04-16 @ 12:42:31
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0