Strålande sol då kan man inte...

Strålande sol ute då kan man ju inte ligga och sova!!! jag vaknade 11:00 idag.. tusans bananer varför kunde det inte regna eller nått.. jag kan inte sova på dagen när det är fint väder ute..jag har vart ute massa och till och med solat!

tog med mig morgonkaffet ut och satte på en maskin tvätt och satt och njöt av värmen..

Välkomen april!!med sol och värme! s

ynd dock att jag inte kan njuta av det fina vårvädret förrens på söndag..just när det är sånt här väder suger det rent ut sagt att jobba natt.. annars är det underbart! money money money + att jag jobbar hela helgen och nästa med till och med långfredag och påskafton goda cash där du :) det är det enda som håller mig uppe när jag traskar runt i mina förstora stålhetteskor på ringhals kärnkraftverk..

Undra om det är nån som vågar sig på nått aprill skämt idag på jobbet...hm man får vara på sin vakt :)

nej nu ska jag skrapa 2 tia lotter som jag glömde att jag köpte igår , Önska mig lycka till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0