Stand By Me

Hej på er!

jaa.. dan idag blev inte som jag tänkt mig..min mixer börja brinna och ja råkade svälja små glasbitar som råkat hamna i min smootihe från "kannan" man har allt gojs i.
succk..

sen var jag faktiskt uppe vid kvart i 6 i morse.. men vem gick och la sig vid 10 igen? jo jag? och vaknade vid 3 4 på eftermiddan. det går bra det där med att vända på dygnet.. tycker ni inte?
haha jag får skylla lite på att jag är lite småkrasslig.. förkyld och hängig.. ska försöka gå och lägga mig nu och kolla på tv.. har nyss tagit ett låångt vaaarmt bad..så är go i hela kroppen..

på torsdag klockan 07:00  börjar man jobba igen då..en ledig dag kvar...yey...imon ska jag upp tidigt.. ha gett mig fan på att jag ska till gymmet och svettas lite..

Nej men ni får ha det så bra :)

God natt på er där ute :)

 
älskar mitt ellan halsband!!


Kommentarer
Postat av: annsan_s

Verkligen inte,dessa bilder blev tagna just för att uppmärksamma anorexian inom modevärlden !

2009-04-07 @ 23:11:58
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Fin blogg du har!

2009-04-07 @ 23:12:33
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Precis, ser ju för hemskt ut...Har du lust att vi följer varann på bloglovin ?

2009-04-07 @ 23:24:32
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: sandra

började mixern brinna!!???? :-0 what? hur gick det till? låter ju livsfarligt!! det är väl den som du fick i julklapp? å den har redan laggt av? borde du ju kunna reklmaera och få en ny! inte svälja glas ellan!!! ;-)

2009-04-20 @ 12:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0