sista lediga dagen!

Hallå på er!

idag är som sagt min sista lediga dag. börjar 19:00- 07:00 4 dagar frammåt! och på min sista dag när jag går av så blir det direekt till vetrinären och kastrera kissarna.

Jaa, om dagen igår då... ullared pappa kom inte hit förrens halv 1..
sen bar det av till ullared.. pappa stressa ihjäl mig igenom hela ullared.. det tog en halvtimma för honom att hitta det han skulle ha som var 1 pak strumpor 1 pak kalsingar och ett skärp.. sen ringde han och stressade mig och sa " vart är du?! jag står vid kassa 20!! "

då hade jag bara kommit till kläderna.. fy fan.. visste att han inte hade förändrats hans försvar var att han var hungrig och att han ville till lagershopen Net on net som oxå finns där.. och där tvinga han med mig i minst en haltimma...
då kan man ju inte vara så hungrig?

men jag hann köpa detta iaf :)

en våg ( jättefin svart med vita mönster)
en bikini
ett par shorts ( mörkgröna)
ett par knickers mjukisbyxor ( gråa)
två katttransporter till katterna ( som de ska ha när dem åker till vetrinären
( det var värre att plocka ihop dem än ikeas alla hyllor! fy fan plocke pin!
sen lite schampoo och sånt ...

köpte även ett par marinblåa tygskor i affären mitt emot gekås.. 99 kr ! taget! :)

det var skitfint väder heladagen och jag kunde gå i linne och ändå svettas som ett as.. så jag föreslog att jag och pappa skulle äta ute på någon av alla våra uteserveringar MEN NEJ DÅ! då skulle han äta på den pizzerian vi åt på sist han var här.. INTE en jävla kotte var där.. och där satt vi i den mörka pizzerian och utanför gick folk runt i solbrillor och shorts! för det går ju inte att testa på något nytt. usch,, sen skulle han hem för det började bli sent påstod han ( klockan halv 6 på kvällen) jajaja jag trodde inte att han skulle komma överhuvudtaget så jag är väl nöjd..

så idag då.. ja det är jättefint väder idag med linneväder men jag har bara vart ute en stund idag och druckit morgonkaffet och rökt en cigg.. sen har jag faktiskt städat :) alltid skönt att komma hem när man jobbat och det är fint :)

Nej tvättar gör jag ju med och nu är det dags att starta en ny maskin!
sen ska jag vända på dygnet med :)
PUSS




i tisdags när jag fotade mikaela :)!

mikaela :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! tittar in och önskar dig en jätte skön fredag kväll. Kram Susanne

2009-04-17 @ 20:16:32
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0