Ledig och go!

Hallå!

ja då är man ledig då tills lördag 07:00 :P

jaa hit tills på min lediga tid så har man kastrerat katterna.. som var TVÄR HÖGA när vi hämtade dem.. stackarna .. disel stog upp och sov och drutta i vattenskålen..men turbo var det fart i direekt.. ( kanske namnet förklarar lite) hehe

men det har gått bra med dem iaf :) men pupillerna när vi hämtade dem var lika stora som ögonen :P lite scary faktiskt..

sen har jag sovit det mesta.. skönt som fan att vara ledig.. det tar på en att jobba natt ..

sista natten åt vi pizza hela skiftlaget.. haha två st som fick åka och hämta 23 pizzor :) men gott var det !

idag har jag bara myst och tagit det lugnt..när älskling kom hem laga vi mat och jag gick ut en tripp för att köpa ezze värktabletter.. jag har av någon konstig anledning fått tillbaka mina migränanfall.. ( usch)  sen gick jag en tripp till gina och där blev det :
* ett blå vit randigt linne
* en grå svart randig stor t shirt
* ett par örhängen
* ett halsband

nej nu tror jag att jag ska krypa ner älsklingen ligger redan och sussar för fullt.. imon ska det bli städa av, ser förjävligt ut här rent ut sagt!

Btw så har vi fått ytterligare förlängt på jobbet och övertid så det skriker om det!

men en sak som inte är så bra med det är att jag jobbar HELA min födelsedag..8 maj fredag.. och hela helgen lördag sönbdag med..inte lika najs men vad ska man göra :) man ska vara glad att man har jobb det är det inte alla som har!

ja ne nu får det vara nog!

Sov gott!


en fräsch disel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0