Tröttis

Hej hej! efter att ha jobbat 4 nätter i sträck är jag helt slut! så det ska bli skönt att få vila nu ett tag.. ja går på morgon skift på lördag morgon klockan sju till sju på kvällen i 4 dagar. men detta är skönt för detta är sista helgen vi jobbar.. har jobbat 4 helger i rad nu helg helatiden..så det är skit kul att få massa fylle samtal när man jobbar natt :P haha

så frammåt så är det bara vardagar vi jobbar förrutom sön dag nästa helg med men då är det natt.

ja måste dra ett riv imon det ser ut som fan här hemma..men det fixar jag för det är ja ju så bra på nu! sen ska ja tvätta massvis!!

sen har lönen kommit så jag ska skämma bort mig med att köpa höst stövlar :D hihihihihi!! ja vill ha svárta mocka stövlar ja tack!!!

sen finns det ju yp 1 miljard olika sko affärer här i varberg.. så det kommer ju ta ett tag att hitta dem rätta!!!;D

ja men nu ska ja vira in mig i en filt till för våra element strejkar eller s¨å är ja dum i huvudet - dem funkar inte iaf..

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0