Sjukvården suger..eller ALLT suger

Hej hej här har vi positiva mig igen ( not)

jag verkar att ha fått tillbaka mitt illamående igen som jag hade i vintras ( i 4 mån) najs bra jobbat ellinor..
så jag har ju fått gå till ny vårdcentral ( eftersom jag flyttat till varberrg för er som inte vet)
men vad gör dem? dem sitter på sina feta arslen och gör inte ett piss..fy fan för sjukvård..

om inte dem kan hjälpa en när man mår dåligt vem ska då göra det?
jag ska ju göra en sån sär gastroskopi, vilket innebär att jag får svälja ner en kamera i magen så dem får titta vad fan det är för fel på mig. det är lika äckligt som de låter blääh.. så nu har ja gått och förberett mig i 4 dar på att göra denna då ska jag inte få göra den! milda makaroner! nej nej ja skulle göra massa tester innan så dem inte slösar på det lilla dem kan bidra till för att göra mig bra igen..så ja ska få pinas lite extra för det är ju så kul!! yey..idioter..
jaja men om två veckor ska ja iaf få göra skit grejen..

sen är det ju roligt att inte kunna jobba.. första jobbet och är redan sjukskriven.. är jag borta en dag till så får ja sparken ( fast min chef sa de ju på ett finare sätt då "ersättas" om ja inte kan fixa detta.. men han gillar ju inte mig nånstanns.. ja hälsar på honom nä ja ser han på jobbet - han hälsar inte tillbaka.. trevllig typ det där.. men det är väl sånna dem är när dem jobbar på ringhals i hela sitt liv.. så ja sitter här nu och funderar på vad ja ska aäga till denna trevliga person..för mitt nattskift börjar imon klockan 19 .00 ska ja ringa occh säga att han får räkna med att ja spyr efter ja ätit eller att ja svimmar nån gång ibland.. eller är det tack och hej för mig på ringhals redan?

pust.. hjälp! vet inte vad jag ska ta mig till...

japp positiva klubben antecknar.. det var allt för denna gången..hoppas ni hade roligt

ba bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0