Fredag imon börjar man jobba då

hellu hellu! jag här sitter man ensam en fredagkväll.. boooorrriiing..väntar på att en film ja laddar ner ska bli klar..det går seeegt..... ja då blir det till att börja jobba imon igen då efter ledigheten.. tjäna lite pengaaar.. ja som inte lyckats vända på dygnet än sen nattskiftet.. så det kommer bli jobbigt att gu upp imon.. tur att man får skjuts och slipper ta bussen iaf :) undrar redan nu vad som ska bli dagens samtalsämne imon brukar alltid leda till seriösa samtal..nattskiftets förra samtal handla iaf om skräckfilmer och annat rooligt :) men sen blev skogränshunken lite rädd för att gå i den långa mörka korridoren :P haha funderar på att ta en promenad så jag blir lite tröttare så jag kan somna tidigare ..får se hur det blir med det.. ja nu e min film klar så ha de gött.. vem är denna mystiske man som ringer och ringer.. vadå byta aja.. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0