Tisdag idag

Hej hej blää på mina dåliga vanor! jag måste vända tillbaka dygnet! jag vaknade halv 2 idag! somnade ungefär 4 på morgonen NEJ NU JÄVLAR!. ja, jag gick upp halv två åt frukost två frallor och juice och kaffe namn namn hoppas jag verkligen kan fortsätta äta frukost.. är verkligen urdålig på att göra det..är helt enkelt inte hungrig på morgonarna.. sen åkte tommy till jobbet och jag kollade på reprisen på DHW ( har blivit lite av en tradition att kolla på det innan dagen börjar.) nu sitter jag här med en kopp kaffe till som jag hoppas att jag blir lite piggare av. ska ta tag i mig själv och städa lite idag tänkte jag.. jag mår inte bra av att det ser ut såhär runt omkring mig..men ja har haft anledning till att bara ta det lugnt det senaste. så städning och tvättning blir det idag och promenad ( om det slutar regna någon gång) blää för deppväder.. hittade massa gammla skivor nyss, så jag sitter och lyssnar på det nu..nostalgi.. jag är en sån person som kopplar musik till tillfällen och personer. massa minnen..vissa bra och andra inte. nej nu ska ja surpla upp mitt kaffe och ta en cigg. på fredag ska jag ringa till sjukhuset och få min tid.. usch börjar bli nervös jag har aldrig blivit sövd innan usch för att inte ha någon kontroll över sig själv.. kram på er i deppvädret iaf!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja skärpning med bloggen en vecka sen senate inlägget!:) När kommer du upp och hälsar på oss stackare:P?

2008-11-17 @ 00:10:03
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0