En Gwul Fewgel

hallå hallå.. somnade till Hipp hipp igår :) roliga dem du :) såå ja kom nyss hem efter ha vart på stan en snabbis hittade ett par underbara gose skor nu till vintern och allt! men var dock tvungen att hejda mig.. för att göra mig av med pengar är ja väldigt duktig på och det har blivit mycket med det det senaste..så ja tänkte om ja väntade med att köpa dem så får vi se om jag fortfarande tänker på dem.. för vissa saker köper man bara och sen bryr man sig inte om dem.. så... det testar vi iaf :) laga skit god mat igår! mumms pastagratäng! jag kan säga att ja blev riktigt nöjd med den :) men haha disken är fof inte diskad.. och den kommer inte diskas av sig själv så det är bara att börja..suck! senare blir det promenix bort till gymmet och träna ! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0