Torsdag/ kroatien imon :)

Hej hej ja dem där resebyrårna är lite gulliga ändå.. grymt dåliga på att dela ut info. men nu vet jag iaf att alla som ska med buss 2 på skolresan till kroatien ska åka halv 6 på morgonen.. dem andra i första bussen skall åka klockan 5. hade ju tänkt att vara vaken hela natten tror inte jag klarar av det faktiskt.. kommer nog somna innan 1 ja e grymt trött idag..

struntade för övrigt i skolan idag..vad är det för mening att dra dit när man ändå bara sitter och gör i princip ingenting i 7 h av dagen.. nae usch fy och blä.

men ikväll blir det mysigt promen i vbg med tjejerna och säga hej då, kanske blir lite fotboll eller vollyboll på sanden i vbg oxå vem vet.. hoppas det blir en fin och varm kväll iaf ( så det inte spöregnar)

Ne, nu ska ja börja göra en lista så ja inte glömmer massa saker som jag ska ha med mig till kroatien imon..

drömde i natt att jag cicci och bea åkte utomlands nånstanns, sen så kommer ja på att shit! jag har inte packat ! jag har tagigt med mig en tom resväska! vad ska jag ta mig till cicci och bea skratta bara ut mig ( dem är inte dumma i verkligeheten vet inte varför dem just var så taskiga i min dröm )

nu börjar man känna sig nervös inför resan.. det kittlar i magen och ja ler helatiden :)

kanske skriver mer i natt eller nått för nu ska ja börja göra en lista så min dröm i natt inte blir verklig! haha ;)

love u tommy :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0