Torsdag / herreeeguuud!

Herre min gud ! jisses vad har jag gjort? ja jag kan ju inte säga att ja är så smart då. fick iaf för mig att jag skulle färga mina ögonbryn efter jag sutit och druckigt bärs med cicci på strandgatan... men ja hur länge ska man ha i den där jävla färgen då?

shit igår jag hade världens panik stog och gnugga med pilingkrämer och tvål och vatten i 2 h eller nått.. dem var kol svarta! aldrig mer färga ögonbrynen usch.. fan vad ja ångrar mig..ser förjävligt ut..

cicci och bea kom hem till mig och kolla om man kunde bleka dem på nått sätt.. men det funkade ju inte alls ser fof inte riktigt klok ut.. och imon är det prov i skolan och det får jag inte missa! ja får ha på min mössa :P

igår satt ja och bea och cicci och pluggade lite på stålverket..sen efter ett tag drog bea..så ja och cicci plugga gärnet.. vi lärde oss en hel del eller hur cicci? =) Eller?

en sån där förstelnad!
nej cicci stabil! stabil!!

haha..

ja får se om man har lust att dra med ikväll.. vi ska nämligen fira erika och therese .. jävla klant e jag!

image10

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha lilla ellan då! Det såg inte såå farligt ut!! ut och roa dig med roar nu;) puss babe

2008-05-22 @ 19:46:19
URL: http://beaboop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0