Måndag / konstiga människor

Elluh!! idag gick jag upp vid 9..tog det luuuungt liksom luuuugnt :) sen drog ja mig till skolan vid halv 11 eller nått..mötte upp bea och kisset och vi begav oss till bibblan i skolan för att plugga :) det gick asbra för en gångs skull. skrev klart om 2 religioner haha kul nu har jag bara 4 inlämningar till YEEY! NOT!

efter skolan eller aa när vi tyckte att det räckte att vara i skolan ( ungefär vid 2 ) åkte vi till stålverket och fikade.. där alla andra tjejer var! wiiho men sen skulle alla åt olika håll hultan skulle på date, johanna och bea skulle hem..erika skulle tanka nånstanns, det blev bara ja o kisset kvar..sen tog hon bussen hem.. och ja börja gå hemmåt..då jag möterrr...............


en gammal utlänsk man som går rätt emot mig och kollar mig rätt in i ögonen..min tanke va shit han kommer döda mig eller nått..men när han kommer närmre säger han nått liknande "ett blonda flickan i sverige" jag var som förskräckt visa tummen upp och halvsprang resten av biten hem till mig..

ja har kommit på en sak.. jag tänker för mycket..eller gör jag det? jag har änna som börjat ta till mig mer av allt som händer.. ja tar liksom mer vara på saker, som tex att det är sista gången ja gör det.. träffar den eller kramar den eller kysser den..fan va bortskämd man är egentligen men sanningen är ju att man vilken dag som helst bara kan vara borta..nu tänker ni shit är hon deppad eller bara aningen psykad?

men nej ärligt talat..ja fick en jävla tankeställare när ja satt och rökte förra veckan..ja satt och stirrade på mitt ciggpack "rökning dödar" så vänder man på det "rökning kan leda till en lång som smärtsam död" och jag blev som helt stum ja satt och stirra på paketet hur länge som helst..varför? varför röker man ? varför röker jag? när det eg är rena rama självmordet..jag vill inte dö? jag vill inte få cancer.. jag vill vara med den jag älskar.. jag vill leva med den jag älskar..tommy jag vill vara med dig... fan efter studenten inte en cigg mer! inte en enda.. jag har bestämt mig.. det är inte värt det.. jag älskar dig för mycket!

det är ju helt sjukt hur man kan inbilla sig saker.. att man kan inbilla sig själv att man har cancer så mycket så man kan få edt på riktigt.. eller inbilla sig såpass mycket att man är med barn att man får mjölk i boobseeen .. helt sjukt.. allt är helt sjukt..

shit jag är inte dum i huvudet alltså, säger ju att jag tänker för mycket.. äh

blaha .. HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0