Måndag / jag har blivit slarvig!

Jaa.. verkligen med bloggen..usch! men så går det när lärarna tar över datorerna i skolan så fort det inte handlar om skolarbete..pust.. finns ju ingenting att göra heller nu när utställningen på folketshus är klar..

Har ju som sagt inte skrivit på ett tag så får väl berätta lite vad som hänt.

jag har blivit 19 ( inte för att jag märker någon skillnad) skulle hellre hoppa över och bli 20 direekt men men..
min födelsedag vart skit bra :) upp till skolan ( var i tid för 3 gången på 3 veckor! ;) ) men då skulle man inte vara i skolan utan vi skulle mötas på folketshus.. jobbigt ja som bor i stan och hade kämpat mig igenom 3 min på en buss till skolan (jobbigt) haha :P

på folketshus var det full fräs med majonäs för vi skulle bli klara med utställningen vid 5 senast, för då skulle folket komma och glo. ja hm ja va där till halv 11 kanske sen kom tjejerna och jag fick present :) en vit tunika som jag verkligen tycker om ( tack tjejer :D )

efter det drog vi och fikade på strandgatan men där blev jag inte kvar så länge för ja råkade bränna mig  på ryggen dan innan så ehum aj. efter det gick ja hem sov 3 h eller nått. sen var det dags att åka hem till pappa för att grilla ( supermysigt! och gottis som fan! ) efter det gick jag cicci bea och johanna på white night på lipz. min kväll slutade klockan 3 på natten SNARK!

så det var det. sen har det inte hänt så mycket mer jo badade för första gången igår! var hemma hos tommy och det var jätte fint väder så vi drog till horredsjön :) supermysigt det med :P

idag är det första dagen på ett tag det var kallt.. usch imon ska de bli de me..mjukisar imon med då ellan pellan :) yes sir!

har även vart och tränat idag :) gött som fan så nu kommer jag sova gött i natt.. har även börjat med diet  Nutrilett.. najs najs + massa frukt :) jag känner mig duktig.. nej nu ska ja sova..
ha det förjävligt som dem säger i frillesås!
HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0