Fredag / dagen idag kommer aldrig igen!

Hej hej sitterr just nu hemma hos tommy..som gick upp till jobbet i morse nån gång :P idag är det 1 ½ år sen vi blev tillsammans.

fint väder bjuds det även på idag :)

va inne i gbg me steph och fredrik i onsdags det var nått där.. fan glömt vad det heter kotes? fan ja guldfiskminne..fan va folk det var där..uscha!

och där la jag precis på mobben.. mamma ringde och berätta att hon hade städat hela mitt rum och dammat av varje nagelckflaska jag har och lagt alla spännen där spännena ska vara osv.. sen hade hon även hittat min bok som ja låna av skolan för 2 år sen..som ja ljugit till mig att ja lämnat tillbaka men ändå fått böter för så.. dem får la få tillbaka den då.. den va ju inte så bra om man säger...

Idag blir det nog bara mys som gäller.. ska åka och kolla på studentklänning den vita..seen får vi se..

ha de gött haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0