Torsdag // Låååång dag lååånga lektioner!

Hej hej, eller ska man säga god morgon? jah jo nae.. GODER MORGEEN!?
yeye hehe sitter här på fotolektionen gött uttråkad.. ingen cicci i skolan idag heller.. hon som lova mig att komma på vegetarisk kost :/ men jag får stå ut me alla samhällare ett tag vi kanske får sluta lite tidigare om jag har tur.


Veeerkligen segt att gå upp i morse.. är nämligen sjuk.. hade feber igår.. hade på mig linne + en vanlig långärmad + en stor tjock luvtröja + duntäcke och ändå satt jag där och hackade tänder så ja.. de va två alvedon sen sitta vid datorn sen lägga sig bums! hade så jäkla ont i halsen.. känndes som om ja svalde smågrus :/ det är inte så rockigt om ni frågar mig så ja rånade min mamma på halstabletter :P nej då jag fick faktiskt ;)...


gick upp halv 8 idag :O shit så trött har ja inte vart på länga såg typ i kors när ja vaknade så orkeslös/trött var jag.. snubbla som vanligt på tröskeln till köket.. smartis.. Jaa tack fast bara dem bruna ;)
Jag gjorde i orning mig la ner mackan som mamma ALLTID står och gör till mig på morgonen ifall jag bli hungrig i skolan :) la ner den i väskan sen bar det av mot buss torget.. gud sikken lat människa tänker ni nu.. hon bor fan i stan tar henne 1 min att gå till busstorget och en 14 - 15 min att gå till skolan.. så tar skitungen busss :O ... yeye ja gör det iaf spec på morgonen ..ska börja cykla när det är varmt och soligt ute :P looovar mohha..


Idag är det 99 dagar kvar till studenten allt som allt..


ivana tittade förbi igår oxå hon hade vart på marknaden i stan och köpt två tröjor och en scarf :) dem va najs :D vi gjorde spagetti och sån dära pastasås dolmio eller vad det heter.. men vissa kan ju inte vänta tills pastan kokat färdigt :P hahahahahaha!


måste bara säga va bea sa i förrgår-- det lät så sorgligt.. vi var nere i källaren och båda var typ panka..
jag- ska vi köpa varsin lott och vinna 10 miljoner var?
bea - nej fan ja har alltid sån otur..
jag - Mhm jag med, men då har vi tur i kärlek iaf!
bea - då köper jag hellre en lott och köper mig en kaaaarl!


HAHA gud så sorgligt :P


ja som sagt har foto nu... har studion igen den 20 mars YEEEZZAAA! :)
ivana har även sagt att hon ställer upp på min reklambild :) de va sneell hest :)


fan har hört rykten om att vi inte har multimedia idag?! för 1. orna har hållbar utveckling... men varför måste den BÄSTA lektionen gå bort?! jaa blir iaf en attans lång håltimma iaf..11:20 till 14:30 då fucking vegetarisk kost börjar.. e så trött på den skiten! stackars den personen som måste äta det ja har på min matsedel typ 20 appelsiner till frukost ;) tur att den inte ska användas :P


Efter skolan så ska jag och min far till Gbg och hälsa på / gratta min syster som fyllde 24 år i måndags den 3 mars.. men har vart sjuk och orkade inte med besök :( stackarn
..

nu smsa cicci att hon vaknade.. bäst för henne att hon kommer :P mohaha hon kommer sega :P


Nu e ja kaffesugen :P fast min kaffe dag vart igår! :O japp ja drack massa mycket kaffeeeeh:P
provet igår gick skit föresten..


japp men nu ska ja sluta skriva för bea säger att man orkar inte läsa så långa inlägg "jag skriver en mening!" jahaaja:P men läs eller inte ja skriver ändå mohahah!


cafeteriiiiiiiaaan .. JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0