Tisdag / studiedag!

Heeeelloooo :) studiedag idag.. gick upp tidigt! hjälpte tommy lite.. mäta ut lite grejer för han skulle kapa av en del av ett lastbils flak. för dem skulle byta plåt.. fanns inte mkt att göra för mig.. ja höll tv¨hundar sällskap ist Bella och frallan :) goa dem :)

Jag kan ju säga såhär.. ja skiter blanka fan i om du inte e rolig att umgås med.. du får även vara hur irriterad och grinig som helst. bara jag vet att mitt stöd som jag verkligen försöker ge dig når fram till dig.. känner mig bara så hjälplös.. håller med om att jag kanske är en sån person som kanske jobbar bäst ensam.. så där har du rätt.  finns alltid här för dig.. muuurf ;)

jaa här sitter jag i mina nya jeans är sskit glad över dem..:D hihi

ja imon plugget då igen.. uscha.. men det ska bli kul och se vad jurek säger om mina foton jag tagit.. " vad är den?!" typ haha..

Vad är äventyrsbad? - obevakat babysiiiiiiimm HAHAHA:P

HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0