Tisdag / repotageskrivning

Hej hej..Idag vart det segt att gå upp!! appuuuaah! kunde inte somna igår hade så mycket att tänka på.. skolan o herregud skolan! hade iaf repotageskrivning halv 9 idag. kommer dit så sitter det massa folk där som skulle göra nationella ( dem som missa sist) den känslan som man får när man kommer in och inte har någon aning om vad fan man ska skriva om.. och alla bara börjar skriva den paniken är inte rolig!
skrev iaf om brandmännnn.. så får vi se om de gick vägen eller om han tycker jag är helt dum i huvudet.

hultan kom lite sent för hon missa 18 över 8 bussen.. hennes svar på de trodde jag skulle vara argt men nej då
" YES! då hinner jag köpa knäckebröd!!"  hååkaj! tänkte ja och tyckte hon var helt sjuk i huvudet :P hehe men hon kom bara lite sent..

har haft svenska och bestämt en muntlig redovisning av en bok villket betyder - JAG DRAR om ja får chansen :P
värsta jag vet! tvii tvii!

sen hade vi religion och vi blev insläppta i datasalen vilket sluta med att man bara satt och surfa ändå.. så inget gjort på den lektionen heller..

och nu har vi foto.. cicci hultan stina thea och becca stog ute i solen nyss då kommer jurek ut och skämmer bort oss
- ska jag ta fram batongen eller!?
som han alltid säger låter lite perverst men men det är inte lätt att vara polack..
iaf becca ville ha sina IG varningar idag de kan vi fixa sa jurek
då kommer cicci där som om det skulle vara något att längta efter JAAAAA:D:D:D FÅR VI :D:D:D!
hon e så störd haha :P
ne fan ja somnar snart.. vi har även en genomgång halv 4 det sista vi har oxå inga cigg ellre pengar har jag heller usch livet suger ibland..

vid 5 sen ska ja möta mamma och gå och kolla på balklänningen ja spana in igår.. sen blir det nog gymmet me stina och kanske cicci :) najs där :D sola oxå kanske :D

men nu ska ja sluta skriva ha de bra  TJIING :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0