Tisdag / jag och bea är duktiga! :)

Heeej hej.. slarveri med bloggen igen fy skääämmmss ellaann ! :P sry.. nu ska ja börja skriva varje dag..
idag var det segt att komma upp för jag vaknade me feber och ont i halsen och hela kropppen kändes orkeslös.. men ellan e PRAH! så hon kämpa sig upp ändå.. och kom 10 i 8 och mötte bea på torget:)
- är du här redan?
va hennes första ord :) stolta jag svara med ett stort smile! :D

vi åkte in till skolan tog ett röverk mötte becca vid huset.. gick in och hade mediekunskap.. vi kollade på film ja somna.. BOOM! vakna när lektionen var slut :P hade stora ränder på kinden haha!

sen så gick jag och bea till caffet och åt macka o drack kaffe.. sen ut i solen ett rökverk till.. sen gick vi till bibblan för att plugga.. har naturprov imon.. detta ska fan gå bra! för nu har jag pluggat så det så!

sen hade vi religion gött tråkigt som vanligt.. han babblar ingen lyssnar vi antecknar och fattar inte vad det står - alltså en vanlig religionslektion:)

sen så var det foto som gällllldee / gäller.. men idag är det inte tråkigt det har gått fort...


förresssten tack nicke ja tror jurre gilla nån bild du tog med min kamera ja fick ett " bra ellinor och en klapp på huvudet! :O första gången för han hatar mig egentligen.. men tack ;)

ja ska va kvar i skolan idag har studion vid 4 till halv 6 ska fota svart mot svart ja tror det blir najs ändå :) bea är snäll och stannar kvar med mig så ja inte är helt mobbad och själv... sen ska vi in till stan och sola sen ska vi äta >GOOOOOOOOD maaaat :D så det så :) sen bär det hemmåt och plugga :) jag är duktig ta me fan!

kisset erre och hult var lata idag skolkers.. det är nu när man börjar bli duktig själv i skolan man märker när alla andra inte är här shit shit..
jaja men ha de gött haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0