Söndag / seeeeg:O

Hellu idag är man seg efter partajet igår i varberg men det var roligt :)
tog halv 7 bussen och var i bua kvart i 8 ungefär sviich i me 2 jäger och iväg.. det första man fick reda på när man kom till förfesten var att man måste ha på sig någonting på huvudet.. och det säger dem nu tänkte ja.. vi leta runt lite och fick tag på varsin stråhatt ( som ja inte har någon aning om vart den är nu haha ) iaf kommer dit så hade dem hyrt band och grejer spela goa svenska låtar :)

men kvällen spåra dock ut av allt för fulla människor och en tjej fick åka ambulans efter att ha ramlat och slagit i huvuder i stentrappan... usch usch denna alkohol.. ja säger då de..allt för mycket gräl.. som ledde till ett stort bråk...strävigt.. och barkis sjöng live :P " alla pratar om att man ska fira påsk, att man ska äta ägg och vara snäll och inte slåss.. men det skiter jag i för det är min filosofi att nita alla som går förbi " osv :P hAHAH

så dagen idag har vart seg.. vaknade och åt frukost vid 12 och pizza vid 3 dem hyar världens bästa pizza här i varberg.. har ni inte smakat så har ni ju missat något kan jag ju säga...:P

sitter här och funderar på om man ska baka... hmm.. min hals mår heller ej bra efter igår.. mycket skrikande både glatt och argt... så HOOOOOOST! :P

plinga även på två små söta påskkärrningar som fick bågra klubbor och vi fick ett kort där det stog " GLÅD PORK! "
sött ju haha :P


ne nu ska ja sluta skriva TJINNNG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0