Onsdag / i skolan

Hej hej... idag gick jag upp kvart i 8 var på torget hel.! hann med bussen och allt.. fick reda på igår att mitt busskort gått ut men tänkte inte ge mig ut och cykla i regnet iaf.. så ja fick pengar av mamma.. fasn det är inte klokt 25 spänn ska dem ha ! rena rama rånet ju ffs.. när ja gick på bussen var inte busschaffisen där.. så ja satte mig.. sen när ja gick av kom ja på att ja glömt betala :O nämen.. gör inte mig nått alls :D det blev en macka och en kaffe i cafeterian ist :) muuumms...

visade lite bilder för jurek idag :P han sa att en 7 åring kunde ta bättre foton...så ja varför valde ja foto om ja  nu suger så hårt på det... cicci visade även sina bilder och hade tagit på stina.. han sa att de va amatör det med och att den såg äcklig ut:P

jaja efterson erika är så förbannat stolt över att hon vart på gymmet klockan 7 i morse så får jag väl nämna det med. :)

ja sitter här på fotonlektionen och fixar lite i photoshop... lalala.. tråkigt väder ute.. typ duggar :/ sen har jag håltimma.. undra vart det bär av då.. hmm..
måste även förbereda mig inför repotageskrivingen ja ska ha nästa vecka.. rätt så mycket att göra nu i skolan om ja får sägat själv!
massa prov till höger och vänster inlämningar och uppsatser..dåliga böcker som ska läsas ut och skrivas om.. massa skit i religionen som ska in med..ääh.. 2 veckor kvar i skolan! sen praktik...men då ska man passa på att tenta upp lite grejs ist :) så ja :D

nu glor polackfuck på mig så bäst att ja slutar skriva.. kanske skriver mer ikväll.. HAJ!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205308537_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-12 @ 10:21:22
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0