måndag / fucking måndag

Hej en till måndag i plugget.. grymt seg som vanligt.. jag hatar fan skolan PÅ RIKTIGT. 2 veckor kvar sen ska alla kurser vara avslutade.. allt skiter sig som det verkar nu. men roligt sätt att börja detta inlägg :O!?

HAHAHAHAHAHHAHA sååå startar om igen.. HEJ HEJ.. ja kom upp idag med :D wiihoo...:) duttig phlicka :P
var ovanligt pigg i morse.. gööttans :) mötte bea tog ett rök och hade natur.. pratade lite om studenten.. betala in pengar..osv.. sen håltimma jag och bea åkte in till stan och glodde lite i affärer jag köpte ett par mööörk blåa jeans najsigt värre pluss ett snyggt linne till det.. hittade även en bok på rean på åhlens.. ( jag som aldrig läser böcker mer än när man e tvungen i skolan ) men detta var en speciell bok om man säger så..;) yes yes
 sen drog vi och åt på baggis.. ( fan är verkligen pank nu och får inte pengar förrens om 21 dar!! AMAAAAA :P
sen kom kissi stina erika hultan och evve dit vi åt och åkte tillbaka till skolan för att ha projekt...

det kommer gå åt helvete.. kul att man inte ens får hjälp med vad man ska ta på.. sen försöker ja gör amitt bästa.. så blir det fel iaf.. bra att trycka ner alla ideer och inte nöja sig med nått verkligen.. BRAVO..

idag ska ja även hjälpa tommy att jobba hos hans farsa ;) hehe najs där... har ju studiodag imon så då jäklar :)..

Tänkte nyss på den djupa disskutionen som jag och pappa hade förra veckan påväg till gbg.. han berätta om nån film där det var en kille som hade legat i koma i 5 år och sen vaknat upp.. och kunde se in i framtiden genom att ta olika personer i handen... Hur blir det när man dör? oh shit nu kommer djupa tankat här försätt inte läsa nästa stycke om du inte är intresserad.

Ja, vad händer när man dör?  det finns det ju ingen som vet.. man kan ju inte direekt fråga nån.. och dem som vart nära och kommit tillbaka minns ju nada... men när man drömmer? hur vet man att man inte lever då? jag kanske drömmer mitt liv? jag kanske vaknar någon dag och är något annat och säger.. jädrans vilken lång dröm jag drömt! :O hur kan man minnas vad man drömmer? och varför drömmer man? varför lever man? nej usch det kanske gick för långt.. men man måste ju medge att man tänker mycket... JA jag tänker nög FÖR mkt..
..
tillbaka :) imon natt åker bea till thailand .. ååhh lyllo... och lämnar en kvar i skolan! puh.. hoppas hon får det skönt iaf.. men vem har inte det där då mohaha:) kommer sakna na iaf :) har änna blivit en trdition att gå och köpa kaffe efter varje första lektion.. hon lärde mig ju dricka kaffe.. danke.. hon är även bra smakråd på kläder :) ni skulle sett vilken beslutsångest jag hade idag.. JAG DRAR NU!!! sa hon flera gånger.. :P

nej men vad sägs om att försöka göra något av dem bilder jag tog och tyckte va bra till projektet som andra tycker e skit.. försöka går ju.. jag menar man blir ju så peppad...NOT

ska sluta skriva nu iaf.. ha de bra HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0