Torsdag...

Hej hej.. idag är det torsdag.. fan va ja har sovit i natt! ja somnade 5 på eftermiddan vakna 6 åt mat och gick och la mig igen klockan halv 7 och sedan vaknade jag inte förrens halv 7 på morgonen idag.. vakna inte en enda gång då kan man snacka om trött..jag ska skulle färga håret och allt nee uscha det får nog bli idag iställer.. Vet inte hur många jag har frågat om vilken färg det ska bli blondare ? eller mörkbrun? mja mja när man har vart blond hela livet kanske man vill testa på något nytt men hm vet inte riktigt har fått höra hur svårt det är att få tillbaka sin riktiga hårfärg sen och hur fort man får utväxt kul att ha en blond rand i hövvet.

japp nu sitter jag här iaf på fotot som vanligt. har inget att göra tråkigt som fan. glömde kamrean idag igen oxå att man aldrig ska kunna komma ihåg en sån grej men det bästa är att han inte märkt nått än så den får jag lämna in nästa vecka iofs kommer han se då att den e sent inlämnad men men så kan de bli ibland.

ja vad händer senare idag. vet ja inte riktigt slutar 4 idag funderar på att dra till stan och kolla om dem har fått in mitt puder och sen när jag kommer hem kolla om mamma har lust att bleka slingor på mig. sen får man se.
kanske spionera lite ;) haha ne ja vet inte

japp japp ha de gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0