Torsdag / chill dag igen :)

Detta är efterlyst med Hasse Aro!
Vi efterlyser ellans kamerabatteriladdare den sågs senast i skoftebyn innan flytten till stan och nu är den spårlösförsvunnen! ( den är svart) ;)
Om du sett ellans batteriladdare ring vårat journummer för stöldgods 08-7020090..

Hej hej ja fan ibland önskar man att man kan ringa upp till saker man tappar bort som typ mobilen... men fan...ellan är slarvig har iaf letat igenom hela högen på golvet men hitta den inte! men däremot hitta jag mina coca cola - flippflopp :) hihi dem ska ja glida runt me på stranden i sommar :) coolt :)

Idag har ja inte vart i skolan.. mådde inte så bra när jag vaknade... så jag låg kvar..sen kom mamma hem på lunchen vid halv 12 och fick syn på att ja inte va i skolan så hon "gumma" mig lite innan hon gick..typ gumman då stackars ellan :) buhuhu...

sen ringde erika mig hon hade inte heller vart i skolan idag så båda lät nyvakna och jävliga i telefonen :) hehe
efter det så sattte jag mig vid datorn en stund och kolla runt lite.. sen ringer stina mig !! kom nu alla väntar på dig.. vi skulle hämta alla saker vi beställt på sexpartyt för en vecka sen..sen åkte jag och stina och erika och köpte pizza och åkte hem till stina och kollade på film... jädrar vilket skitväder de va när jag skulle gå hem sen!!:O det snöa utta bara helvete och blåste! jag frös och på 4 min promenad väg hem till mig fick ja 7 snöflingor i ögat!!!:O folk måste ju tro att jag var hög eller nått som inte såg på nått utav ögonen och gick å fräste som en katt helt själv.

laga även pasta för en stund sen göttans me goda kryddor på :) sen har ja kommit på att kasta spagetti på väggen för att se om den är klar är inget för mig! jag förstår mig faktiskt inte på det. den fastnar ju även om den inte är klar.. hmm nicke försökte förklara för mig förrut men kom inte ihåg va han sa nått med att byta vatten massa gånger.. nej det har vi inte tid med när ellan är skithungrig nej nej då ska de gå fort o lätt :)

imon blir det chill bea hämtar mig innan vi ska till skolan så slipper ja gå ( eller menar ta bussen) men det lät mkt bättre me att gå... hon e snäll :) hon e ju inte å sälen längre.. ( har hon inte vart öht) men hon hade ju ledighet så varför gå i skolan då :P hehe.. ah men imon kommer hon tillbaka iaf.. kisset och hultan tror iaf ja inte kommer imon som skulle dra på lipz i deta väder men men...

ska åka skridskor imon ! om det är bra väder och så... det har ja inte gjort sen förr förra året det e kul :) erika? bjuder du på en sån krock som du o lucas gjorde sist? jädrar vilken smäll det blev... erika och lucas va med och spela hokey eller nått så skulle dem båda efter pucken.. och det roligaste var att båda trodde att den ena skulle stanna ( gick i en välldans fart) men icke sa nicke ;) höhö det gjorde ingen så kambooooom! ingen fattar nått erika blödde rejält från munnen iaf :( stackarn men fan va roligt det såg ut haha..

har inte gjort så mkt mer idag.. va nere på meddo förrut en stund sen upp hit igen.. har även lovat mamma att diska.. puuh så ja ska göra det snart...för övrigt tycker ja om att bo i stan här trivs jag :)

ha de bra så länge.. HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0