Söndag.

ppppsstt!! imon ska jag till skolan. fick ett mail av min lärare som sa att vi har sovmorgon varje måndag til kvart i 10.de va göttans.. det är så en skolvecka ska börja.. har även tvingat in i min hjärna att ja ska dra till gymmet imon.. vi får väll se hur det blir med det.

stadsbo snart på lördag sker flytten.. jobbigt me massa kartonger och så men detta blir nog bra.
jag vet inte ens själv hur stället ser ut som vi ska flytta till allt ja vet är att det är en stor 2 a som mamma ska dela av vardagsrummet på så hon kan sova där och att ja får det andra rummet ( som var ganska stort) det är en typ vidsvåning och det låter najs mysigt med snetak:)
och mitt i stan..

japp men så är det..
för överigt så är jag jävligt pank vilket är inte bra alls det är så jävla långt kvar tills 30 när studiobidraget kommeerr.
men men

nu ska ja ner och prata med mamma.. hej på re!

Kommentarer
Postat av: NKL

Sovmorgon varje lördag låter bra, Ellan. Haha! :) Söt är vad du är! :D

2008-01-22 @ 15:57:34
URL: http://blog.nkl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0