Måndag / Näl

Hej allihopa! Då välkomnar vi ellan till våran grupp.
ALLA: HEEEJ ELLAN!
Ellan va vill du dela med dig med oss idag? kanske hur din dag varit?
jag: hej hej.. aa visst..

Idag vaknade jag halv 2! är fortfarande inte van att ha flyttat än så det blir en överaskning varje gång ja vaknar " vart fan e jag! " men ja vänjer mig nog snart..

ja iaf bor i en ganska stor 2 a men mycket möbler som står ivägen överallt :P
ja går upp ur sängen fastnar ja med foten i sladden till min golvlampa och drar ner den..booom! damn!! jaja ja går vidare.. snubblar över min tröskel och slår sidan i byrån som står bra och synligt.. vidare in i köket snubblar öven där över tröskeln och fräser och efter en stund fattar ja att om jag kanske lyfter på fötterna när ja går så kanske ja skulle kunna undvika dessa händelser..smaart ellan 10 poäng till dig! ja sorgligt nog så slog ja även tån i dörren som ja skulle öppna sedan  fy fan!

jaha ellan.. men innan vi alla går så ska ni får en lapp där det står eran diagnos av dagens samtal.
här ellan

__________________________
-                                                           -
-            KLANTARSEL!                     -
-                                                           -
__________________________




Har förövrigt varit på näl idag ultraljud.. fan va obehagligt! jävla kräm på magen va tvungen att ta av mig ALLT på över kroppen ja ba ok.. hon ba aa så går ja så kommer dr något ( minns inte vad hon sa) ja oh no.. shit ja ligger där med helt naken över kropp så kommer en tjock gubbig docktor in.. ha ba hej jsträckte fram handen och ja ville ju inte släppa och blotta mig så ja nicka i sa shaaah! han skaka på huvudet och satte sig ner och
sa: ömm du kanske vill ha en handduk? ( tomat) JAAA! de skulle ju va bra sa ja.. ja fick själv så på "tvn" hur det såg ut.. ganska ball ändå.. mina frågor löd ungefär såhär " men usch va är det där för äckligt" det är levern "men gud det är?"  han verka gött uttråkad när ja inte kunde ligga still för de kittlades:P dessutom va ja lite flum efter som ja inte käkat nått hade bara gått rätt upp ur sängen och dratt iväg. mannen lukta curry så ja kunde inte sluta tänka på kyckling när ja låg där och det gjorde att min mage kurrade rejser!

sen vart det klart inget av det som de kollade på var konstigt.. så ja får komma på återbesök nångång om två veckor MÅTTE JA BLI BRA NU! ååh

pappsen som snällt vänta på mig i väntrummet bjöd mig på donken ELL MACOO OOHHO ELMACOO (där kom de igen men klaga inte) han e snäll tycker jag..sen har ja vart hemma kollat på simpson och packat upp kläder

åt nyss upp en skål me nudlar ( proppmätt) men ja får skylla mig själv som inte kan behärska mig MAT är livet :P haha

har även hört att vi inte har någon mediekunskap imon så ja börjar klockan 10 :) fett najs :)

gäääsp! ne nu ska ja inte trötta ut er längre men det är iofs erat eget fel om ni ödslar tid på att läsa mina blogginlägg! mohaha sug på den!

kolla även på beck i helgen fan den grannen skulle man ha.. haha måste bara skriva ner va han sa haha..
-grannen.. jo man vet nu vem som sköt palme
- beck.. va?
- ja, det står ju på hans gravsten SKÖTS-AV-KYRK-RÅDET.

hahha detta får avsluta måndagens blogg inlägg.. ha de bra haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0